DEAD FAMILY PRANK ON BOYFRIEND !!!!!

Welcome to the Dream TEAM!
To Join The Dream Team Please Subscribe!

Just trying to make people Smile and Laugh!!

New Video EVERY 1 – 2 Days!

Don’t forget to SUBSCRIBE so you never miss an upload!

Follow us on Twitter – @Asprankss
Follow us on Instagram – @Aspranks_
Like my Page on Facebook – @A&S Pranks

Work Hard
Finish Strong
DREAM BIG!

WE LOVE YOU GUYS!!!!

happy wheels 2 demo

Leave a Reply

20 Comments

  • Eury Amethyst Hidalgo 8 months ago

    Like what the fuck man? 😂😂 I can't stop laughing because of him. even though it's a bad prank. It looks funny at first but hell!! did I heard him cry? 😂😂 if this going to happen to me. I will get mad to the person who do the prank on me like this. Making a Prank about killing/dying is not really funny for me. You can cause a trauma to the person you try to prank on.

  • Trayniece Parker 8 months ago

    its so fake but still so funny

  • Cole Croley 8 months ago

    Fake he knew

  • devkin28 8 months ago

    Oh crap balls

  • Patrick Debellefeuille 8 months ago

    So weak and fake!

  • Jesika Moua 8 months ago

    It would be better if she was panicking cause she looks to calm. Like you could tell. Lol! I know that she's support to be in fake shock but make it more stiff next time in stead of slouching. Lol.

  • Genesis Castillo 8 months ago

    you guys are fucking actors

  • Amarise Stearns 8 months ago

    He fell for it even tho it looked fake

  • RIOS WES 8 months ago

    I don't know how to feel a purse but I know how to tickle till u laugh

  • RIOS WES 8 months ago

    just wasted my fucking Time, love the music though at the start of the video

  • KimboDogg07 8 months ago

    Fake….. Shit acting. Nigga white pants tho… But his girls cakes she could get it the BBC yeah u Regina.

  • Imran Butt 8 months ago

    Hole family r crazy man

  • Glenisha Williams 8 months ago

    " Call 911 Tf you doing " thats what he said lol

  • Austin Powell 8 months ago

    The chicks ass, Jesus fuck

  • Sam Ali 8 months ago

    This is a very shocking prank. You could probably die or pass out and faint. It would've been an excellent prank if she really meant to prank him but it clearly shows that he knew it & also he couldn't even act right to fool the YouTube viewers to play the game action right at least to convince the YouTube viewers. I can't even believe this video got 72k and almost 5 million viewers.

  • Los Illuminados 8 months ago

    This is so fake it's pathetic.

  • Lolicon Shaman 8 months ago

    another fake, why you always make fake prank ?
    you set them all and pretends that the target didnt know at all about that -_-
    you know its a fake when her boyfriends take off his cloth.
    try better next time, you act and scenario are sucks 😀

  • sikandar khan 8 months ago

    Not a good pranks because he's already known that's a prank lol

  • Evan Gamer 8 months ago

    not look like realistis

  • Evan Gamer 8 months ago

    not look like realistis