“Southern Mom Girls Nite Out”

Southern Momma Apparel
http://www.ComedianDarrenKnight.com

Facebook
http://www.Facebook.com/ComedianDarrenKnight

Comedian Darren Knight aka Southern Momma is a social media celebrity. He’s been compared to Jeff Foxworthy, as the next star of redneck comedy. Darren is from Munford, Alabama.

happy wheels 2 demo

Leave a Reply

20 Comments

  • Dragon Wolf 3 months ago

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Theresa Perez 3 months ago

    I love ya momma i am from Texas and let me say i relate to everything you do in these videos. I have 4 kids and a husband that makes 5 kids for real. Thank you for putting it out there how us southern mommas handle business. Its not all fun and games but we love it and wouldnt have it any other way.

  • Keri Degelman 3 months ago

    STOP CALLIN' ME!!!!!!!!!! Lmao!!!!

  • Cynthia Olsson 3 months ago

    crack meh up gurl with that twerk’n

  • PinkFloydFan04 3 months ago

    For all non southerners out there. "Heifer" means female cow. It's also southern momma slang for whore.

  • mokokawi 3 months ago

    hahaha

  • Rylee Rain Henderson Ridner 3 months ago

    Will you please make a video of southern mamma meets daughter's first boyfriend

  • ADRae4812 3 months ago

    Southern momma and the pta bitch! Please!!!!!!

  • Sunny Pike 3 months ago

    I just now was introduced to you and these videos. So hilarious! Thank you a million times over. So funny! You inspire me Darren.

  • Barney The Dinosaur 3 months ago

    Boy's Night Out aka Dino's night out be the same way. Me, Rex, Daniel, Terry Rexman.

  • Rebecca Cox 3 months ago

    I like to see Southern momma gets Road Rage

  • :: Cola Jelfish :: 3 months ago

    he knows my mom!!!

  • Tamara Arnold 3 months ago

    oh my goodness love it out go girl loves it lol made my day your to funny lol haha awesome too much funny I am a fan lol hysterical so true ,!!πŸ˜€πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜ƒ
    hug's and loves peace ,!!βœŒοΈπŸ‘πŸ‘Œβ£οΈ

  • this guy is sooooo funny

  • Kristina Clark 3 months ago

    southern momma and a telemarketer!

  • Nancy Parler 3 months ago

    Southern Mama should go to Parent Conference!

  • Nancy Parler 3 months ago

    Southern Mama needs to do Walmart!

  • Nancy Parler 3 months ago

    HAHAHA! Leave Daddy alone he's gonna drink beer!

  • sheila sexton 3 months ago

    thats probably his wife

  • Shannon Bird 3 months ago

    You spelled night wrong